Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1614 ggr
monstermash
2012-12-19 22:14

OT - Hur var ditt 2012?

Nu närmar sig jul och nyår och det är dags att blicka tillbaka på det gångna året samt fundera ut nya nyårslöften!

Hur var 2012 för er, bra eller dåligt?
Har ni prövat på några nya saker som ni aldrig trodde ni skulle göra?
Hade ni några nyårslöften 2012 och höll ni dem?
Vad kommer ni ha för nyårslöften 2013?
Något planerat under 2013 om ni ser fram emot än så länge?
Vad har ni för förväntningar på det nya året?

OBS; Bilrelaterade svar gör sig bäst i 2012's bilmässiga återblick som ni hittar HÄR.

Annons:
[peter54]
2013-01-12 22:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

2012 var ett okej år för mig med en rolig semestervecka på Åland med familjen och mycket annat roligt tillsammans med barnen och min fru.

Några dåliga saker inträffade, bland annat misslyckades alla reproduktionsförsök i terrarierummet, inte en enda unge från mina kingsnakes under året. Jag åkte på ett eländigt skavsår på fibulahuvudet på vänster stump som tog 4 månader att läka.

Jag provar sällan nya saker nuförtiden, jag har så många gamla saker att syssla med att jag inte ens hinner med alla dem. Nyårslöften är inget för mig, så det enda nyårslöfte jag avger är att inte ge några nyårslöften.

Inför 2013 ser jag fram emot att få bättre resultat i terrariesammanhang, hoppas på ägg från fem olika par. Jag ska bygga färdigt lite grejer som blev hängande i luften av att jag fick skavsåret, bland annat ett par juniorpilbågar med tillbehör och ett stort terrarium.

Det nya blir att prova att skjuta med min antika Colt Pocket cal .31 modell 1854. Jag har inte vågat tidigare eftersom jag inte visste tillverkningsåret. Före 1850 var stålet för klent och hade den varit från 1849 hade jag inte vågat skjuta med den.

I bilväg har jag inga stora planer annat än att försöka utöka min modellsamling och att besöka den lilla "American car show" i Uppsala slottspark som brukar gå andra helgen i augusti.

Glad

Så här såg den bästa fångsten under semesterveckan på Åland ut.

Upp till toppen
Annons: