Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 6588 ggr
sissie
2012-03-01 22:19

Välkommen till en ny sajt!!

Gillar du amerikanare? Då har du hittat rätt som hittade hit. Här är träffpunken för alla som av olika anledningar tycker om, gillar eller älskar amerikanska bilar.

Oavsett om du ägen en amerikanare eller har en amerikanare på första plats på önske listan så är du välkommen att göra denna sajt till en av dina favoriter. Klicka bara på den orangea listen i listan "Mina iFokus-sajter" så blir du medlem här på ett litet klick.

Kasta dig sedan in i trådarna och skriv en rad eller två. Starta en egen tråd, om din bil tex. Eller om din drömbil. Vill du göra en bildtråd så varsågod. Här är bilder väldigt välkomna. För vem vill inte se en fin jänkare?

Har du ett projekt i garaget? Då kan du berätta i bild och ord hur du långt du kommit och vidare.

Även dragracing har sitt hörn här på sajten. Mycket för att en del bygger sin dragracer av en amerikanare, eller delar från en.

Så kör hårt i trådarna!

Pontiac träff

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
medde
2012-03-04 11:03
#1

Fin sajt.

Lycka till sisise=)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
2012-03-04 13:09
#2

Tackar! Jag hoppas att många kommer att finna den tilltalande.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
2012-03-04 13:20
#3

Det tror jag helt och fullt på

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

svartabilen
2012-03-05 10:38
#4

Snyggt!

(men att nicken torbjorn var upptagen var en besvikelse)

/torbjörn från tacs

sissie
2012-03-05 10:43
#5

Men den nick du valde, kan man ju inte missta sig på! Välkommen Torbjörn. Kul att se dig här.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

EvaG
2012-03-05 17:40
#6

Det blir nog en härlig sajt det här.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
740tjejen
2012-03-07 17:35
#7

Härligt, visste att nått saknades bland alla kategorier. :)

sissie
2012-03-07 18:09
#8

Välkommen hit!Glad

Jag tyckte också att den saknades.Flört

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Moonwing
2012-03-08 13:58
#9

Härlitt!..det är jue som man börjar "tro på Ifokus" igen.Oskyldighe,he.

..har saknat denna lääängeee..Flört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

sissie
2012-03-08 14:07
#10

Så bra att de dök upp. Det finns mycket på iFokus som är bra, men visst är amerikanska bilar bäst?Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Moonwing
2012-03-08 14:18
#11

Absolut!..finns inget som orken i en sån motor..sen hörs de jue mäe..enligt mig finns ingen annan bil som har den komforten  eller styrkan som trimmad jänkare..(nu är det ju min man som meckar mest)-men kör gör jaaag..Flört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

sissie
2012-03-08 18:44
#12

Vi kanske kan få se lite mekar bilder?Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Moonwing
2012-03-08 23:45
#13

Absolut!..jag är nyop..men gubben ligger snart under bilen igen(han tar hand om mina andra hästkrafter nu)

…lovar att det blir massa kort , både på bilar å "skruvade" mekaniker..dessutom kan ni fråga honom..vad som helstTungan ute -han är ett levande uppslagsverk, när det gäller jänkare..skall lura in honom här..Oskyldig-så kan ni snacka med honom själva.

Han har haft en Firebird -67 Cabriolet, int. från New York med BB, en Chevelle -64SS, en Oldsmobile cutless -64 och en 4 d Chevelle -64 plus en Impala cab -64, en el camino SS 396-73, även en GMC-van, en Ford-55,även en Ford galaxy-64 plus en Arcadian-64..sen kommer jag inte på mer just nu..

..jag hade en Pontiac Bonneville HGW -82, som jag dumt nog bytte bort (har en GM;s servicebok-om någon behöver exakta instruktioner..någon gång)

…dessutom haft  en trevlig Dodge Ram (mycket mysig älskad bil)…men nu skall det in en ny i garaget..Tungan ute Denna gången skall jag ha tag i "min" El camino…Flört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Annons:
sissie
2012-03-09 00:03
#14

Det var många bilar. Har ni en hel lada att ha dem i?Förvånad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Moonwing
2012-03-09 00:06
#15

näe.."bäbisarna",(en del)  har flyttat hemifrån(fått ny mamma å pappa)..vi är ju inte unga direkt, gubben å jag.Skäms

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Mona22
2012-03-11 18:26
#16

Roligt med en sajt om Amerikanare!

Vi äger en Oldsmobile Cutlass- 71 och lånar ibland svärfars El camino -68 Skrattande

sissie
2012-03-11 18:36
#17

Vad kul! Cutlass är fina, och El Camino är ju en av de sportigaste "pick-uper" som finns.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Mona22
2012-03-11 18:41
#18

#17 jo vi är väldigt nöjda med våran bil, det var ett kap. 
Caminons utseende är riktigt läckert.Inte speciellt vanligt med flak , bara ford som har rancheron.  
Det stod och vägde mellan en camino och oldsen men vi tänkte att om man någongång skaffar barn så är det mer plats i oldsen Tungan ute

marre61
2012-03-12 11:23
#19

Vad roligt med en sight om Amerkanska bilar, själva har vi en biuck 68 Electra cab och man känner nu när våren kommer att det ska bli skönt att få ta ut den från vinterförvaringen.

sissie
2012-03-12 12:10
#20

Välkomna hit allihopa!

# 19 Buick är fina bilar. Glad Gillar de som kommer från 50-talet, men 60-talare är också väldigt fina.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
Björnidet
2012-03-12 23:02
#21

Nu till sommaren 2012 närmare bestämt den 9/6 skall vi i NMN ha en "veteranmarknad från bakluckan" på Biltemas parkering här i Luleå. Alla, säljare som köpare är mycket välkomna. Tiderna ser du i NMH.se kalender (norrlands motorhistoriker). Du får den plats du behöver och inga avgifter för platsen är det.

sissie
2012-03-13 00:26
#22

#21 Lägg det som en egen tråd under "Träffar".Glad Så syns det bättre.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Upp till toppen
Annons: