Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1955 ggr
LillaBenice
2012-03-07, 19:33

En liten rockaillybrud!

Hejsan, Här har ni en tös på 15 år som vart helt överlycklig och helt ärligt skrek rakt ut när jag fick se att den här sajten hade kommit. Det var den som saknades!Jag hade planer på att fixa en sådan här sajt när jag blir 18 men se så bra. Nu behöver jag inte det.

Jag har ett väldigt stort intresse för jänkare, 50talarna. Min dröm är att en dag sitta i en antingen cadillac 59 eller en chevrolet Bel Air 57. Jag är uppvuxen i en familj med en bror som är raggare, eller aa nu förtillfället blöjraggare, då han var tvungen att sälja sin pontiac ;) och en Far som också älskar amrikanska bilar. jag hade även planer på att innan jag var 15 år köpa en 50talare och sedan göra atraktor av ;) Alltså kapa och fixa :) Men så blev de tyvärr inte.

I skolan så blir jag kallad blocket-nörden bla. bara för att jag kollar blocket på jänkare flera gånger på en dag.

Aja, Det jag egentligen ville säga med det här inlägget var väll TACK, Du gjorde min dag!! <3

Annons:
sissie
2012-03-07, 20:45

Då hoppas jag att du kommer att besöka oss ofta. Jag har massor av bilder som jag vill smycka denna sajt med. Så det lär komma bildtrådar lite då och då.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

LillaBenice
2012-03-07, 21:12

Jihoo! Klart jag kommer besöka ofta! Skrattande

[Deniise]
2012-03-08, 14:53

Kan säga att min dröm är också att sitta i en Bel Air 57 en vacker dag Flört

LillaBenice
2012-03-08, 15:47

:DD

sissie
2012-03-08, 18:37

En sådan här?Glad

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

monstermash
2012-03-12, 12:48

#5 - Oh, snygg! :)

Annons:
2 loud
2012-03-12, 21:42

är det där verkligen en 57:a ? småå knappt synbara fenor ,, får mig mera att tänka på en 55:a  ,, men sen kan det ju vara cabmodellen som är speciell  och ang utseendet på cabben  måste jag faktiskt säga "nja"   då skulle jag massa mycket  hellre vilja ha en buick roadmaster cab .. dock lite osäker på årsmodellen ,, blev kär i en sån på en almenacka jag hade och jag har för mig  den var en sen 50 tals bil,, väldigt runda integrerade symetriska harmoniska linjer på den cabben    , ska se om jag hittar några bilder och om intrycket från då (25-30 år sen) återstår när jag får se den

Guinnes World Rekord Holder (Soundpressure in Car)

På internet kommuniserar vi med text. Om du skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

If it has Tits, Track or Tires it´s gonna give you problems

sissie
2012-03-13, 00:36

Det här är en 56:a. Det var det i alla fall när jag kollade regnumret mot transportstyrelsen.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Upp till toppen
Annons: