Annons:
Etiketttävlingar
Läst 2025 ggr
sissie
2012-03-28, 13:20

Månadens amerikanare - maj

Dags för nästa omgång av Månadens amerikanare. Denna gång är temat; Rökiga bilar

Japp. Det kan vara en burnis, donut eller ett raggaråk med fotogen i tanken. Fritt fram!

Som vanligt så ska man vara medlem på sajten. Är du inte det så klicka på den orangea rutan till höger under Mina iFokus-sajter.

Varje deltagare får delta med två foton. Storleken får max vara 500 px i bredd.

Sista anmälningsdag är 20 april. Därefter sker en öppen röstning.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
sissie
2012-04-13, 07:58

Är det inga som har bilder att bidra med till mänadens amerikanare? Blev det för svårt tema?

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

740tjejen
2012-04-14, 11:28

Har inga såna bilder, :( men får kanske ragga tag på nån med v8 som kan börna lite. :)

AndreasS
2012-04-14, 14:52

Ställer upp med en bild från Power Meet i Västerås 2011.

Power Meet är en självklarhet att besöka när man bor i Västerås.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

sissie
2012-04-14, 16:37

Härlig bild!Glad

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

AndreasS
2012-04-14, 23:38

Tack.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

sissie
2012-04-23, 23:49

20:de april har ju passerat och det har bara kommit in ett enda bidrag. Så nu låser jag tråden.

Det kan ju nite bli någon omröstning denna gång. Får hoppas på bättre uppslutning på nästa tävling. Då har nog fler bilar hittat ut ur garaget också.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: