Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1341 ggr
Nicklasangora
2012-05-08 20:19

Polis problem..

Hej jag vet att detta kanske är fel forum.. Men måste  fråga en sak ändå!

Igår när jag körde så kom jag till en 60väg. ¨Men jag tänkte inte på det så jag låg i 90. Och sjävlklart så stod polisen där… När jag hande komit förbi så såg jag att en av poliserna sprang mot sin bil. Helt panikslagen så kör jag in på en liten grusväg och pakarar sedan bilen vid ett hus. Sen går jag och tar en cigg…. Polisen låg inte bakom mig när jag körde in på vägen men vad tror nu? Kan jag åka ditt för smittning eller något? Fett orolig!

Annons:
LillaBenice
2012-05-08 21:27
#1

de beror på om dom han ta reg nr.. Han dom inte de kan du inte de. men han dom de tror ja du kan de :/

Moonwing
2012-05-11 23:47
#2

Är nog som ovan beskriver, har de fått ditt reg.nr-kan de kalla in dig å fråga om du kört (om du ej fastnat på ett vägkamerafoto, förstås)..annars måste dig nog "ta dig" bakom ratta´..tror jag..Obestämd

Tror smitning innebär att du struntat i att rättat dig efter att tex köra in, om de vinkat in dig till kanten..(någon får rätta mig om jag har fel)

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

monstermash
2012-05-12 15:44
#3

Smitning innebär väl just att de måste stoppa dig och att du struntar i det, i detta fallet verkar de inte ha försökt jaga dig, så smitning är det nog inte iallafall.

2 loud
2012-05-14 08:59
#4

du kan lungt somna om ,, har dom inte tagit dig redan nu så har dom ingenting att komma med ,  skulle dom dock ha tagit dig  så skulle du förmodligen fått grova böter  så rådet är att aldrig under några omständnigheter  försöka fly som du gjorde ,,  maximal otur är att du kan missuppfattas för tex en flyende beväpnad rånare som skjutit sig ur ett tidigare scenario ,  och det kan sluta med att du blir beskjuten och kanske tom dör ,, att dom (poliserna) hade fel spelar ju mindre roll när du ligger ""6 feet under""    men det KAN ha hänt något innan du kommer in i bilden som gör dom på spän  och ni kan faktiskt åka liknande bilar .. ibland är ju signalimentet svagt och "rånarna försvann i en svart bil"   ä det enda som kommer ut ,

och anledningen till att dom ville snacka med dig var en enkel hastighetesöverträdelse  och som det låter på dig endast en uppskattad ,, det håller aldrig i rätten  så du skulle säkerligen bara fått "ajabaja och möjligtvis en smäll på fingrarna"    hade du hela bilen full med heroin är det en dum grej att stanna då men så förelog den nog inte

summera ditt tilltag som en engånghändelse  och tacka dina gudar att det gick så pass bra som det gjorde och försök förbereda dig mentalt på att stanna nästa gång något liknande inträffar ,

if you cant do the time  dont do the crime

Guinnes World Rekord Holder (Soundpressure in Car)

På internet kommuniserar vi med text. Om du skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

If it has Tits, Track or Tires it´s gonna give you problems

Upp till toppen
Annons: