Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1500 ggr
sissie
5/3/12, 10:41 AM

Jag blir så trött på vissa män...

Vad är det med en del män i skor? Eller overaller kanske man ska säga.Rynkar på näsan

Alltså: Jag är på jakt efter världens mest speciella specialverktyg, som tydligen inte existerar på denna jord. Efter att ha jagat runt halva staden, så tittade jag in på en närliggande verkstad. Jag har stoppat in näsan där förut. Både själv och tillsammans med gubben.

Och det vara samma attityd denna gång som förra gången som jag var själv där. Bara för att man är tjej så kan man inte meka. "Du kommer inte klara av det. Bitarna kommer att spruta åt alla håll." Lojt tillbakalutad i en kontorstol, med fötterna på bänken.

Tack för kaffet!!

Jag blir så trött på denna attityd. Vad vet han om mina kunskaper? Jag är ingen expert på något vis, men jag gillar att meka. Och lite sinne för teknik tycker jag att jag har. Lite kunskap också, och det jag inte kan tar jag reda på.

Har jag gubben med mig så då minsann har de en annan attityd. Morr!!!

Nu har jag nog gnällt av mig så det räcker.

Tack för att ni lyssnat/läst.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
Mona22
5/3/12, 10:53 AM
#1

Håller med, jag är gärna med i garaget när det meckas och jag vet ganska mycket om bilar. brukar faktiskt säga ifrån när de försöker tro att man inte kan något. Det är så tröttsamt Obestämd

sissie
5/3/12, 6:45 PM
#2

Ja, visst är det jobbigt.

Fast nog är det roligt när man kan knäppa dem på näsan.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

2 loud
5/4/12, 11:25 AM
#3

Det där har inte med MÄN att göra … det där handlar om förutfattade meningar  och det är defentivt ingenting bara män har ,,

personligen blir det en "hard on" så fort man ser en tjej i overall som GILLAR vad hon gör ,,, har hon dessutom en prilla under läppen är det bara och leta efter ett räcke fär då är svimningen inte långt borta

Guinnes World Rekord Holder (Soundpressure in Car)

På internet kommuniserar vi med text. Om du skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

If it has Tits, Track or Tires it´s gonna give you problems

Moonwing
5/4/12, 11:45 PM
#4

Tur att man slutat snusa då..eh,eh..Tungan uteSkrattande

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

[sakring]
5/13/12, 7:18 PM
#5

Är det ingen som sett filmen My cousin Winny?

sissie
5/14/12, 12:28 PM
#6

Inte sett. Vad handlar den om?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
[sakring]
5/14/12, 5:15 PM
#7

Två pojkar på semester i Sydstaterna som blir anklagade för ett mord som de inte begått. Deras försvarsavdoktat har en flickvän som är expert på amerikanska bilar och som vittnar till deras fördel. Fast hon är inte mekaniker utan hårfrisörska men alla män i hennes släkt är bilmekaninet så hon vet exakt vad hon talar om. En film värd att se med Joe Pesci som advokat.

http://www.google.se/search?q=joe+pesci&hl=sv&rlz=1T4ACPW_svSE463&prmd=imvnsoa&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=LSCxT4Imz9XhBJGUgKwJ&ved=0CIABELAE&biw=1024&bih=614

http://www.traileraddict.com/trailer/my-cousin-vinny/trailer

Leo
5/16/12, 11:16 AM
#8

Har sett den och hon hade fått en dejt precis när hon ville

Håller för övrigt med 2 Loud att det är väldigt trevligt med vackra damer som fattar vad man snackar om när skruvar,muttrar,tum och liter kommer på tal vilket det ofta gör efter en god Hof eller två

Fram för mer mekarkunniga damer

Leo värd på Motorcykel i fokus 

sissie
5/17/12, 9:06 AM
#9

Skrattande

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Upp till toppen
Annons: