Rätt låt vann...eller?
Igår vann ju Loreen Eurovision song festival. Jag gillar låten skarpt och tyckte den borde vinna. Men jag trodde att det skulle bli hårdare fight om vem som skulle vinna.
Jedwards trodde jag skulle vara med och fightas om vinsten. Likaså hade man ju hört att den ryska damerna var stora favoriter. De slutade visserligen högt upp, men kom ju snabbt på efterkälken i röstningen.
Cyperns bidrag var också bra. Däremot så var det många bidrag som var helt ute och cyklade.
Vad hade ni för favoriter?
Nystartad sajt om jänkare! Wrooom!

BILSAJT ??? HALLÅ MODERATOR
Guinnes World Rekord Holder (Soundpressure in Car)
På internet kommuniserar vi med text. Om du skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
If it has Tits, Track or Tires it´s gonna give you problems

Men lite OT måste man väl kunna ha mitt i bland alla bilar..
jag höll på Jedward självklart, och röstade tappert på dom..
Mvh medde (En moderator på sajten)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Självklart musik också. Dessutom är ju du rekordhållare av ljud i bil, 2 loud. Eller hur? Och vi har ju musik i bilarna. Du vill ju bara busa, din rackare! :-)
Klart att Sverige var bäst (det är vi alltid).
Självklart!! Och Loreens låt gick inte av för hackor. Klart härlig.
Synd att det gick så dåligt för tvillingarna Jedward. Deras låt var ju bra. Hade gärna sett en duell mellan dem och Loreen.

#1 - Det var ju till och med sajtvärden som startade tråden…

Rockabilly skulle ha gjort susen det också men visst, rätt låt vann.

haha nej, jag tycker de skulle ha vart top cats som gick vidare oph skulle ha vunnit, men Loreens låt var också bra :)

#6 nej det var inte jag som startade tråden . läs en pinne högre upp , jag var först att svara däremot och visst är det skrivet som ett skämt ,, skulle det varit felaktigt hade jag tagit bort den
Guinnes World Rekord Holder (Soundpressure in Car)
På internet kommuniserar vi med text. Om du skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
If it has Tits, Track or Tires it´s gonna give you problems

#9 - Jag påstod aldrig att Du skapat denna tråden! Jag skrev att sajtvärden gjorde det, och såvitt jag vet är det Sissie som är Sajtvärd och inte du. Sissie startade tråden, det var det jag menade till din "hallå, moderator".
Jag tolkar inte ditt inlägg i #1 som ett skämt, men jag känner dig inte heller.