Annons:
Etikettmin-fina-bil
Läst 1372 ggr
Mona22
2013-03-13 15:12

Första turen för året.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I söndags gjordes första turen på året då vi fixat växellådan på bilen och fixat andra fälgar och bredare bak 🤪

Tog lite kort på honom som jag tänkte dela med mig av. Han är tokdammig då han inte blivit tvättad men det syns inte på bilderna.

Senare blir det dropspindlar fram och kortare fjädrar så man får han något längre. 

Ska bli så roligt att åka med honom på träffar.😂

Annons:
Mona22
2013-03-13 15:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Mona22
2013-03-13 15:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Första uppstart efter vintern hände detta. Bilen är etanoldriven så det blev lite flammor.

Woops! 😉

sissie
2013-03-13 23:40
#3

Häfftigt att du fick det på bild.

Det var en ren bil du har. Och har du redan tagit ut den? Känns lite tidigt tycker jag då vi fortfarande har väldigt tjocka isar på vägarna.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Leo
2013-03-14 05:49
#4

Tack för att ni inte hängde dit 22 tummare eller större skitfult. Bra sätt att börja en tur med korvgrillning i garaget lol

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Mona22
2013-03-14 08:02
#5

#3 nej bara provtur då vägarna är fina och utan snö och efterssom vi fixat mycket på honom så kände vi oss "tvugna"😂
Han är inte ett dugg ren, jättedammig och skitig men det syns inte alls. Kanske för bra färg som döljer det. Ställde in honom igen direkt så han får vänta ett tag innan nästa luftning.

#4 nej fy 17. det ser så hemskt ut med såna stora "bling"fälgar🤮. Dessa är bara 15tums och som sagt väldigt breda bak. 

Man kanske skulle ta med lite grillkorv till garaget sen . Vet dock inte om det kommer smaka så gott. haha

Upp till toppen
Annons: