Annons:
Etikettroute-66-övrigt
Läst 1106 ggr
sissie
2013-04-02 09:12

Pontiac "sucker" Pickers

Råkade ut för något tråkigt på Facebook.

Där finns en sida som heter Pontiac Pickers. Massor av fina bilder på Pontiacs. Men jag blev väldigt besviken på den sidan.

För några dagar sedan så lade mannen bakom sidan upp en bild på en Goat som Trans AM Depot gjort. Fotot är taget på SEMA-utställningen. Och han nervärderade bilen totalt. Nåja, alla får väl tycka vad de vill. Så långt så var väl allting ok.

Men så var det en kille så skrev att han hade en gammal Goat i sitt garage och kunde tänka sig att även ha just en sådan Goat bredvid sin, för han tyckte den var snygg. Då blev han genast kallad för idiot av Pontiac Pickers admin, och han att genast skulle lämna bort sin Goat då han inte var värdig att ha en. Vad är det för stil? 

Sen rackade han ner på killarna på Trans AM Depot också. Allt möjligt skit som att de minnsan inte var några riktiga mekaniker som aldrig blivit skitiga om fingrarna. Jag svarade att de var visst riktiga mekaniker och att de tidigare varit aktiva i diverse olika tävlingar från gräsrotsnivå till Formel 1.

Han fick på nöten av flera andra som inte gillade att han klagade på killen med Goaten bl a. Så tråden försvann. Och han lade upp en ny, där han skrev att han minnsan skulle kunna tänka sig att skaffa en av Trans AM Depot (Trash Can - som han skrev det) Goat, och köra den i en stockcar tävling. Jag ifrågasatte bara vad som hindrade honom. Det skulle vara balt att se en Trans AM Depot - bil spöa skiten ur de andra bilarna.

Då åkte jag ut. Mitt inlägg försvann och jag blev spärrad.

Så jag plockade bort min gilla-markering.

Nä sådana takter kör inte vi med här. Visst kan vi ge skrivförbud till de som ställer till med bråk, personangrepp eller på annat sätt är otrevliga och förstör stämningen. Men aldrig bara för att man tycker en bil är snygg. Det skulle se ut det. Om vi i admin skulle tycka att en viss bil är ful och alla som gillar den åkte ut? Nä… Åsikter får alla ha och smaken är som baken - delad.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
Leo
2013-04-02 17:43
#1

Rråkade ut för samma spärrad och utkaskad från en caferacersida för att jag sa att en bmv gick att kompressormata med diverse ombyggnad och det pallade inte värden

Leo värd på Motorcykel i fokus 

sissie
2013-04-04 19:02
#2

Utslängd för ett tips? 😮

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Leo
2013-04-04 20:43
#3

Njaee tips vet jag inte riktigt mer en utmaning kan man kalla det killen är tydligen duktig på just Bmw motorcyklar men jag vet att allt går bara man vill tillräckligt och har vprylar så att man kan anpassa delarna för vald applikation. Min inställning är att det finns inga problem bara lösniga. Sen som i många andra fall är det en fråga om om det är värt pengarn. Och det gillade han inte. Det roliga är att Bmw själv har gkort samma sak på en gammal racemaskin och då är det bara att kopiera om man vill

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Upp till toppen
Annons: