Garaget

Avställd!

2013-09-29 19:25 #0 av: [Mustangcab]

Jaha, då så var Mussen avställd till nästa vårsol visar sigStorgråterVar gör ni under vinterhalvåret. Plockar ni med era bilar? Själv har jag en som är från 2011 så det är inte så mycket plocka med den. Vi ställer av den i ett gammalt hönseri.

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-09-29 19:36 #1 av: Mona22

har inte ställt undan våran för vintern än. nästa helg är sista träffen i våran klubb så den ska vi åka på sen får han nog vila till nästa år. har lite att fixa på honom så han blir nog inte så ensam Gapskrattar

Anmäl
2013-10-04 16:35 #2 av: Gasoline

Hej då pärlan, ses nästa vår! *vink vink*

Min bil står typ 13 mil bort med pågående motor och lådbyte. Hoppas att jag får hem den till vintern så att den får sussa hemma på gården. Stackarn, vad ensam den ska känna sig där borta. Men.. Jag får se det från den positiva sidan, den har ju iallafall katterna som älskar att sova på huven som sällskap =)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.