Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1189 ggr
Leo
2012-03-13 08:09

Hejhopp

Hittade denna sajten via Astromisajten där jag varit medlem ett bra tag och statrtade även motorcykelsajten Men nog om mina meriter jag är även en gammal jänkebilsfantast i själen och har ägt 1bel air 61,1plymouth volare 77, och en Caprice 79, gillar dom 50-60talarna pga deras formgivning och sen gillar jag 70Talarna pga deras vansinniga kraft och ska jag välja en favorit så får det bli en som just nu ligger mig varmt om hjärtat nämligen Charger 68 med 426 hemi pga den enorma kraften och framför allt ljudet som ger mig gåshud har även skruvat sen jag var 13 så några tips kan jag nog ge även om Loud verkar ha rätt bra koll Lite långt men detta är min presentation och jag önskar lycka till med sajten den har potensial att bli stor

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Annons:
sissie
2012-03-13 08:46
#1

Nämen tjenare P-son! Kul att du hittade in här.Glad Hoppas du ksa trivas bland chrom och rost. *host harkel*. R-ordet kanske man inte ska säga allt för ofta.Tyst

Jodå, 2 loud har en stor kunskapsbank, men det är alltid kul med fler infallsvinklar på de olika problem som kan uppstå, m m.Så du är så välkommen att bidra med ditt.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Leo
2012-03-13 09:04
#2

Ska försökalägga in en länk med favoriten just nu för er som inte sett en sådan bil förr

Leo värd på Motorcykel i fokus 

sissie
2012-03-13 09:53
#3

Argh.. Jag har inget ljud på jobbet, så jag får vänta tills jag kommer hem.Obestämd

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Leo
2012-03-13 10:48
#4

Tittade på filmenigen på youtube och ber lite om ursäkt för kommentarerna skrivs det att det är en racemotor. Men trots det så är ljudet på den lite skramligare om man kankalla det så men likadant och beträffande burnouterna som görs så är det inga problem att göra likadana med en original Hemi

Leo värd på Motorcykel i fokus 

740tjejen
2012-03-13 11:22
#5

MMM vilken bil. En sån får gärna finnas utanför huset när ja vaknar i morgon. :)

Upp till toppen
Annons: