Annons:
Etikettroute-66-övrigt
Läst 1473 ggr
sissie
2012-03-08 23:28

Vad är viktigast på amerikanska bilar?

Vad bara måste finnas på amerikanska bilar?

Speciell ratt? Raggar tärningar? Krom i massor? Dollargrin?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
Moonwing
2012-03-09 00:09
#1

Motor..(BB helst)..min Pontiac var bara en 305 i, men vilket vrid!FörvånadCool

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

julklappen
2012-03-10 20:41
#2

krom i massor och vingen är viktig tycker jag.

2 loud
2012-03-10 21:42
#3

Usch vilken svår fråga ,, V8 vore det självklara svaret INNAN man lärt sig om Pontiac firebird trans am TTA -89  eller buick regal GNX  osv ,, bägge bilar utrustade med turbomatade sexor som fååå V8 bilar hänger med ,, och sen finns det ju trevliga V12 maskiner oxå

Funderade en stund på att skriva  "ett GM emblem i fronten" men det FINNS ju faktiskt trevliga vagnar både på från ford och Mopar consernen

så den tristaste Möjliga svar jag kan bidra med måste väl då vara FULL TANK !

Guinnes World Rekord Holder (Soundpressure in Car)

På internet kommuniserar vi med text. Om du skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

If it has Tits, Track or Tires it´s gonna give you problems

sissie
2012-03-10 22:27
#4

Hahaha! Skrattande Jo en full tank är väl alltid trevligt.

Jag tycker att de flesta amerikanare från 50-60 tal ska vara tvåtonade. Fenor är snyggt. Hel soffa är fint. Och chrom.

Fast är det tex en corvette, trans am eller camaro så ska det vara rent från chrom, klös i motorn och ett vrål därbak.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Mona22
2012-03-11 21:32
#5

V8 ! Sedan får de se ut hur som helst Gladgillar de flesta bilar även om det äldre stuket är snyggare. Dvs 50-60 och muskelbilarna i början på 70.

Leo
2012-03-22 22:06
#6

I mitt fall är det beroende på när msn ställer frågan, jag älskar den vågade formgivningen på 50 60 talare med fenor och crom och tunggunget när mman kör , sedan å andra sidan finns det inget som slår känslan av kraft som man får i v8an. även om sexorna jag haft faktist har varit riktigt trevliga bilar. Nån som jag faktist måste lyfta fram är min Caprice som hade både mjukheten i fjädringen och faktist en hel del vrid i 305an. Slutligen nåt som spänner över dom flesta bilarna för mig är definitivt ljudet, det ska låta v8 om det är det dova mullret från en Cadillac eller det rappa ljudet av en muskelbil beror på humör Jag vill ha för många saker som viktiga därför har jag ingen bil just nu Ber om ursäkt för stavfel och liknande men jag har för stora fingrar för mobilen ibland

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Annons:
Upp till toppen
Annons: