Annons:
Etikettroute-66-övrigt
Läst 1550 ggr
Leo
3/25/12, 5:58 PM

Nu e den äntligen här

Och med den menar jag våren Blommorna börjar slå ut och solen skiner och det mullrar gott från vägen en bit bort av både bilar och motorcyklar, har bla sett corvetter,chevas nya pickis och ett par roddar Det enda molnet är att cykeln inte är redo och jag inte har något detroitjärn utan bara min gamla saab som iofs tillhörde GM ett tag Så putsa era pärlor och kör en tur så ses vi på vägarna för våren har kommit

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Annons:
sissie
3/25/12, 8:45 PM
#1

Här har krokusarna tittat upp.Glad

Avvaktar ytterligare ett tag så att de hinner sopa upp gruset på vägarna. Vill ju inte ha stenskott i lacken.Flört

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Mona22
3/25/12, 9:39 PM
#2

Japp nu är våren här!

Blev klar med bilen idag så en provtur blev det. Den går mycket bättre nu med massa grejer bytta. Ska se till att tvätta och vaxa den innan helgen då vi ska upp till sthlm och visa upp den för några vänner.

Sedan var min man lite busig och lade en 1a på hans släktings väg.
Vill ha annan bakaxel så det blir en 11a istället Flört

sissie
3/25/12, 9:43 PM
#3

1a och 11a? Nu hänger inte jag med. Vad betyder det?Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Mona22
3/25/12, 9:46 PM
sissie
3/25/12, 10:14 PM
#5

Aha! Så en 1a är när det bara blir ett streck och 11a blir två streck?Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Mona22
3/25/12, 10:21 PM
Annons:
sissie
3/25/12, 10:45 PM
#7

Tänk. Man lär sig något nytt varje dag.Glad

Igår lärde jag mig hur man kan ta sig hem från Umeå när bilen packat ihop.Flört

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Mona22
3/26/12, 9:43 AM
#8

usch då…Vad hände?

sissie
3/26/12, 6:39 PM
#9

Det står i tråden "Så kan det gå".

Kortfattat så gav bilen upp i Umeå. Vi var där för att spela en turnering. Turligt nog så var det en Eköpingsbo som också var med så vi liftade med honom. Sen fick svärsonen ställa upp som taxi sista biten.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Moonwing
3/26/12, 10:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

En gång i tiden gjordes en riktig burnis, i samhället där vi då var ft..hela samhället blev fullständigt vitt..härlitt!..-men olagligt, skall man kanske tillägga…

Obs!..prova nu inte detta hemma! (burnisar kräver hemska efterrengörningar-inget för "putsb." mao)Cool

..hittade en bild..på en annan(fire)- burnout, -svårt å hitta bilder fö..Skrattande

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Mona22
3/26/12, 11:05 PM
#11

#10 hehe. Så sant. HAr en del gummirester i hjulhuset men det får man ta ;)

Moonwing
3/26/12, 11:20 PM
#12

Cool..jupp så äre´!..

(var förresten å tittade på er bil-blåbäret) -ingen dåli´kärra..FörvånadFlört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Mona22
3/27/12, 10:25 AM
#13

#12 tackar så mycket. Vi är väldigt nöjda med honomGlad

Annons:
Moonwing
3/27/12, 11:53 PM
#14

Vassego.Flört.-är det en honom?(fast å andra sidan min saab äe en "Bertil") det är nog den första bilen som inte har "hon-identitet"..

..undrar varför man känner så?..bilar har jue ingen själ.Obestämd.eller.Förvånad.??

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

2 loud
3/28/12, 3:13 AM
#15

GAHHHH HEDNING  SJÄLVKLART HAR BILAR SJÄL !!!!!!!!  har du någon gång  tagit en snabb sväng med en nytvättat bil en sommarmorgon när daggen fortfarande ligger i gräset  så skulle du märkt skillnaden mellan att framföra en otvättat och den med själ utrustade VÄLMÅENDE bilen som visar sin KÖRLEK till ÄLSKADE Ägare genom att spinna extra bra  ….

Guinnes World Rekord Holder (Soundpressure in Car)

På internet kommuniserar vi med text. Om du skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

If it has Tits, Track or Tires it´s gonna give you problems

sissie
3/28/12, 8:43 AM
#16

Jag har själv gett namn till våra senaste tillskott i familjen. Trans Am:en heter PAT efter regplåten. Och så kändes det väldigt passande då hon är svart och samma modell som K I T T. Fast lite annan front och huv.

Montanan fick namnet Hannah, efter Hannah Montana. Tja, de flesta har nog hört talas om Miley Cyrus, dotter till countrysångaren Billy Ray Cyrus.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Mona22
3/28/12, 9:50 AM
#17

#14 japp, det är en han. Våra vardagsbilar är också han. Även "mina" flygplan benämner jag han.

#16 man måste ju ha namn på sina älskade bilarSkrattande
oldsen kallas blåbäret för han är blå
Våran saab kallas Turbon för..ja gissa Flört

Andra saaben kallas Essen för det är en 900s

#15 håller nog med dig, nu när vi meckat på oldsen, bytt grejer och fått honom att gå bättre så känns det nästan som han blev glad för det för att han är så snäll Skäms

sissie
3/28/12, 1:09 PM
#18

#17 Det var en väldans massa äss. 900 stycken. Det tar sin tid att skriva.Glad

Jag tycker också att bilarna blir gladare vid vissa tillfällen. Som när man servat dem. Likaså blir min lilla röda Suziki extra pigg när det är gråmulet och lätt fuktigt i luften.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Moonwing
3/28/12, 6:40 PM
#19

Ha,ha ni är bara för sköna..!Kyss

..jomenvisst har bilar själ..min gubbe håller på å "bota saaben"-utanför..den riktigt skriker…FörvånadOskyldigSkrattande

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

sissie
3/28/12, 10:24 PM
#20

Oj då! Har den ont i magen?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
Moonwing
3/28/12, 10:56 PM
#21

Bromsrören behövde "sotas"..Tungan ute..sen satte gubben på nya sulor(inga spiondäck här inte)Flört

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Leo
3/29/12, 10:10 AM
#22

17 en 900s kan man faktist få upp i lite hästar med bara små medel kolla på saab 900 klubben på nätet där står allt

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Mona22
3/29/12, 1:00 PM
#23

#22 vi vetFlört . Min man är medlem i 900klubben. Det är ju en lättryckare men numera fulltryck med lite skojiga saker till . Går dessutom på etanol med.

Leo
3/29/12, 4:33 PM
#24

Då kan han det jag var på väg att skaffa en lättryckare själv men det blev en 9000I 2.3

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Upp till toppen
Annons: