Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2042 ggr
sissie
3/30/12, 7:31 AM

Har ni sett några jänkare än?

Våren har kommit helt klart och gatukontoret har börjat sopa bort gruset efter vintern. Så om inte allt för länge så kommer vi ta fram vår svarta bil ur garaget.

Men redan nu har man sett en och annan jänkare som rullat på gatorna. En som jobbar i grannbutiken har tagit ut sin Ford Galaxy. Och ett par mussar av senare modell har jag också sett.

Härom dagen så såg jag en stor 50-talare - hann inte se vilken - som rulla de iväg med en grön nummerplåt. Helt klart någon som tänkte köpa jänkare.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
Leo
3/30/12, 10:52 AM
#1

Jag har som sagt sett ett par Corvetter och ett par roddar och en vansinnigt läcker mattsvart ford Fairlane

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Mona22
3/30/12, 3:27 PM
#2

Har sett några mustanger, en cheva något (hann inte se vad)

Sedan lite andra bilar .

Nu är verkligen våren här Skrattande

Moonwing
3/30/12, 10:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ha, ha..näe har inte sett många men hört!..sitter vi ett fönster å här bränner de snart på..de äe jue freedaaa!Tungan ute

..passar på att bjuda på en härlig "tutt-bild"..Cool

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

sissie
3/31/12, 10:26 AM
#4

Snygg! Idag snöar det här, så då lär man inte se några alls.Rynkar på näsan

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Mona22
3/31/12, 3:35 PM
#5

DEt snöade här i morse med men nu är det fint så nu åker bilen ut :)

VanBenzien
3/31/12, 6:44 PM
#6

Dom kommer ut nu till Elmia mässan nu är pustnissarna framme och p-G.

För var det 1Maj man gled fram(valborg) nu gäller vinterkläder men det kunde vara kallt valborg och som jag minns 9grader kallt ,valborg caben nere alla sjuka som vi kallade "armbogsväder "vi botade det med raggarsvett,inget bra i längden!Cool

Annons:
Moonwing
3/31/12, 7:07 PM
#7

#6 Ha, jomen lilla vän..Flört-det är därför du är så "svårstartad" på morgonen nuförtiden..Tungan uteOskyldigKyss

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

Upp till toppen
Annons: