Annons:
Etikettbilar-i-bild
Läst 1469 ggr
sissie
2012-04-01 09:16

Aprilskämt?

Undrar om inte detta är ett aprilskämt? Eller vad tror du?

http://www.bilsport.se/news.php?id=101048

Om man googlar på shelby 1000 så får man upp massor av sidor och alla är 3-4 dagar gamla. Och att det skulle ha läckt ut i förtid. Hmm. Jag undrar jag.

Nåja det är väl egentligen inte omöjligt att klämma ur nästan 1000 hk på vanlig bensin i en gatbil.

Men brukar inte biltillverkare hålla sakerna bättre hemliga inför en avtäckning på en utställning?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
Leo
2012-04-01 09:46
#1

1000hk är ingen omöjlighet . Chip fooze byggde chikayne en dubbelturbo Biscayne med 1200hk

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Leo
2012-04-01 09:51
#2

Däremot läste jag precis i mcnytt på facebook att det fanns inget reglemente för hur mc ska besiktigas så om man skickade in en kopia på regbeviset så skulle man få pengarna tillbaka från alla besiktningar man gjort på cykeln , hade det varit sant så hade jag fått några tusingar tillbaka .

Leo värd på Motorcykel i fokus 

sissie
2012-04-01 10:23
#3

Det låter som ett aprilskämt om något.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Moonwing
2012-04-02 01:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#0 Oj, ojjsan..den skulle sitta fin i garaget..hualigen!!!!!!

Kan nog vara sant, tror "Roadrunner" kom ut i början på -70;talet på 625 hk, den hade en ashög vinge..det gjorde nog bara runt 600 st..Tungan ute

(tror gubben sa att det gick en sådan i J-köping då)

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

  / Wingen

2 loud
2012-04-02 11:04
#5

har visserligen inte läst artilekn men 1000 Hk ur bensin är inga som helst problem idag

Guinnes World Rekord Holder (Soundpressure in Car)

På internet kommuniserar vi med text. Om du skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

If it has Tits, Track or Tires it´s gonna give you problems

Upp till toppen
Annons: