Motorfiket
Välkommen in på fiket. Här kan vi snacka och ha kul över en kopp kaffe.
Nystartad sajt om jänkare! Wrooom!

Någon som vet någon annan bra sida där man kan hitta jänkar, gärna 50talare än blocket ? :)
Jag brukar söka på www.allaannonser.se . Då får man träffar på flera annonssajter på en gång.

www.usabil.nu samt www.mikesgarage.nu är de sidor förutom blocket ja kan hitta.

Okej! Tack så mycket! :D

om det är i tanke att KÖPA så ska du defentivt kolla på www.ebay.com ,, dessa bilar är dels billigare är och sen finns det mycket mera att välja på .. att importera en så pass gammal bil brukar bli "skitbilligt" då du får ta in den utan att betala Hmm är det tull eller moms ,, Nåja nått av det är det iallfall , jag gissar att du inte är ute efter ett objekt utan en färdig bil i bägge fallen är det fortfarande USA (eller canada) som gäller
Guinnes World Rekord Holder (Soundpressure in Car)
På internet kommuniserar vi med text. Om du skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
If it has Tits, Track or Tires it´s gonna give you problems

Okej tack , mja än så länge kollar jag mäst runt . Då jag bara är 15 men drömen om en jänkare så snart som möjligt finns ju!:))

Halloj!
.skulle vilja efterlysa en bil, en elcamino-som försvann ifrån tillsaluannonserna, för nåt år sen..tror inte den är såld-men i vilken tråd lägger jag den?
(trevligt fik förresten)
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen

Kommer du ihåg hur den ser ut.
#7 Efterlysningar har vi missat att göra en grupp för. Så lägg en "Efterlysning" under Route66 / Övrigt så syns den bra.
Det känns som om våren är på väg med stormsteg. Vinterjäck tittar upp i grannens rabatter och i morse så blev jag omkörd av en motorcykel, när jag körde lillkillen till skolan.
En del gator har också blivit vårstädare. Så snart så kan man ta ut sin pärla på en vårtur.

Ja här kommer de fler och fler jänkebilar ute på vägen, de har fått vårkänslor.
Men när de var som kallast ute fick ja se en smått märklig syn.
Stod i hagen och gosa med hästarna när ja hör ljudet av en v8 som gasar. Nyfiken som man är så tittar man upp och ser nån sorts muskelbil, tänkte inte på att kolla vad för bil det var.
För det som väckte min uppmärksamhet var nämligen att bilen inte hade några dörrar, saknades lite lyktor här och där och såg ut att vara på väg till lack för egen maskin.
Så jag och gubben klia oss i huvudet och funderade på om han glömt nått.
Där ser man. Det lät lite kallt att köra utan dörrar mitt i vintern. Men den kanske skulle till lackverkstan. Måste ha sett rätt komiskt ut med halvtom kaross som kommer vrålande.

GOOGLA PÅ INGEMARSUSABILAR han har fina exemplar av jänkare och speciellt dyr är han inte heller. Ingemar är en trevlig prick att besöka och prata med.
vi köpte vår Chrysler där.

Det finns ett nostalgifik i Piteå också, jag tror att man hittar dit via samlingar.se
Idag är det ingen dag som man direkt tänker på sommaren och alla bilarna. Grått, blåsigt och kallt. Hoppas på mera värme till helgen nu.
Idag ska jag hämta min stora amerikanare som är på service. Den står färdig på verkstaden nu. Den är stor som ett mindre hus. En Pontiac Montana från 99 så den är ju ingen gammal fin jänkare. Men lika glad för den ändå.
Snyft! Våran bil står obrukbar i Umeå!! "Bara" 65 mil bort.

men inte speciellt överaskande ,, så vad har hänt ? topplockspackning eller trasig automat ?
och du ,, det e tomt på kaffe i min kopp ,,, trodde det fanns lite service här på siten
och och och SISSIE 5 droppar till ,,,
På internet kommuniserar vi med text. Om du skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
Jag ska genast sätta på en hel kanna åt dig. Mörkrostat så att skeden kan stå stadigt i koppen?

så vad har du fått för dom på bilen ?

19 kolla tråden så kan det gå
Leo värd på Motorcykel i fokus
Spännaren till stora remmen har sagt godnatt och tack för sig.

hallå kaffet är slut var får man tag i nytt
Leo värd på Motorcykel i fokus
Ska kolla skafferiet.
Fixat! Hittade lite kaffe på Wikipedia.
Igår fick jag mitt paket med lite saker till vovven. Två Trans Am tröjor och en vattenskål.
Men tröjorna var för små! Så jag måste ha räknat galet på storlekarna. Det blir till att beställa igen.