Intressekoll Klänningar
Jag tänkte lägga upp en intressekoll angående Rockabilly klänningar
Dessa kommer finnas i flera olika modeller och tyger
Klänningarna kommer finnas i flera olika storlekar och kan "special sy" vid större eller mindre storlekar tex barnstorlekar
Jag lägger upp bilder vid intressen på modeller och olika tyger jag har sytt till mig själv om ni vill se några förslag.
Priserna ligger allt mellan 200kr
enda upp till 1500kr
Skriv gärna en kommentar eller i PM
annars kan ni mejla på Helgonsbarnet_live.se
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥
Rockabilly-klänningar är så fina. Jag ska fundera på saken.
Nystartad sajt om jänkare! Wrooom!

#1 Gör det, dom är riktigt fina och inte alls sådär plastiga som en del andra känns :-)
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥

ja vill se :D

#3 Okej ska fixa bilder :-)
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥

Vill också gärna se. :)

Okej kanon. Fixar bilder så fort solen strålar så man får rätt ljus på bilderna :)
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥

Det var alla Exempel jag hade att visa er för tillfället men har ni några google bilder ni hittat på modeller/färger så skicka gärna via mejlen så kan jag se om det är möjligt att sy.
Men det jag mest syr är
- Klänningar
- Kjolar
- Toppar med helterneck
- Bowlingskjortor
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥

Gilla navyn, och den sista i svart. :)
Väldigt fina klänningar. Själv har jag en 80-tals bil, men hade jag en 50-60 talare så skulle jag köpa direkt.
Nystartad sajt om jänkare! Wrooom!

#18 Ja navyn är riktigt snygg och speciellt "penn" klännigen ;-) #19 Ja, det kanske var lite synd! :-)
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥

du kanske har något förslag på klänning till min olds 71a? Det är ju mer racingbil och ingen glidare.
klänningarna i inlägg 11 och 15 var riktigt snygga men passar de till bilen?
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

#21 Enligt min åsikt passar båda, kanske nummer 15 fast i navy blå? annars funkar en navy kjol med en vit tröja/linne eller en pennkjol med ett snyggt åtsittande tröja/linne :-)
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥

Jag är jätte intresserad! ^^ har du någon sida som man kan kolla lite mer? ^^

#23 Tyvärr kör inte så "fullt seriöst" så har inte planerat på att skaffa en hemsida ännu, men möjligen i framtiden.
Men du får gärna mejla så kan jag fixa fler foton eller om du har någon google bild eller en bild från en hemsida om hur du hade tänkt dig att klänningen ska se ut :)?
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥

Okej jag skickar iväg ett mejl till dig! :)