Annons:
Etikettträffar
Läst 1292 ggr
Björnidet
5/25/12, 9:42 PM

Amerikanska bilar i Luleå träff

I morgon lördag den 26 maj är det stor träff för amerikanska bilar vid Biltema i Luleå, c:a 300 bilar beräknas komma, Blir vädret fint då kan vi räkna med väldigt många.Detta är ett återkommande jippo varje år, väl mött där.

Annons:
sissie
5/26/12, 8:51 AM
#1

Hoppas det blir trevligt. Några bilder sen?Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Björnidet
5/27/12, 5:24 PM
#2

Träffen blev en succé, över 300 bilar och otroligt mycket folk rördes sig på platsen hela dagen. En streetbil körde igång sin motor på plats och ljudet ifrån den 2500 hkr kraftiga motorn var obeskrivlig. Själv satt jag 7-8 meter ifrån och kände trycket mot bröstet då han varvade upp motorn och alla i publiken höll för öronen för att inte bli hörselskadad. En helrenoverad corvette sting ray tog eld efter att den fått läcka på en servoslang, lyckligtvis han ägaren bekämpa elden så att bilen inte fick för stora skador, han hade mycket tur att det fanns bilar med brandsläckare runt om där det hände.

Detta var en dag att minnas.

[sakring]
5/27/12, 9:47 PM
#3

Låter trevligt men lite bilder ocksåFlört.

sissie
5/28/12, 12:06 AM
#4

Kors! 2500 hästar!! Det var inte lite med hästar det. Förstår att det lät en hel del.

Synd på corvetten att den brann. Men tur att det hände där på plats och inte mitt ute i skogen. Snyft! Sting Ray är ju en av mina gillar-bilar.Gråter

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Björnidet
5/28/12, 7:43 PM
#5

Ja det var tråkigt, du skall veta vad Ricky jobbat med den bilen, många helger och nätter har han gjort det. Jag känner honom sedan flera år och vet vad bilen betyder för honom. Tydligen har han missat slangläckan vilket är ovanligt så  noggrann som han är. Bilen blev helt vit i stället för gul av allt pulver som de sprutade.

Upp till toppen
Annons: