Damrally i Västerås 9/6
Imorgon ,den 9e, är det Damrally i Västerås. 133 ekipage är anmälda. Vi kommer åka en sträcka och besöka närliggande städer. Endast damer får köra bilarna.
Om ni befinner er i Västerås imorgon så missa inte detta. Vi åker från stadshuset vid 11.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Jag fanns på plats med kameran samt en reporter i ett av de 134 ekipagen. Finns bilder på hemsidan - 021media.se
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Har lagt upp ett antal klipp nu på Youtube från årets Damrally.
Bjuder på ett klipp jag satte ihop idag.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Fina bilder och film, men ingen bild på våran bil
Massor att titta på. Ska gå igenom dem lite senare över en kopp med kaffe.
Nystartad sajt om jänkare! Wrooom!
I och med detta så har jag fått erbjudande om att filma och fota Mälaren Runt cruisingen den 25 augusti.

är mälaren runt den dagen? då är ju tjejernas veteranrunda. Den är jag anmäld till allafall.
Jupp det är den 25:e augusti.
Då får man hoppas att det blir en fotokavalkad att titta på.
Skepp o´hoj!!