Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1193 ggr
[sakring]
10/4/12, 9:33 PM

Fiat

Från Humor i fokus

En italienare hade kommit till USA och körde runt i landet med sin Fiat 500. Helt plötsligt utan förvarning så la bilens motor av! Inte ett livstecken gick det att få fram på den! Italienaren hittade en bilskrot som han knuffade sin Fiat till och undrade om dom hade en motor till hans Fiat 500.
-Nja, jag vet inte, sa bilskrotaren! Du vet att här i USA har vi bara stora bilar, men jag ska se vad jag har!
Efter 10 minuter så kom han tillbaka!
-Nu hade du tur,sa han. -Jag hittade en som kan passa i din Fiat 500. Motorn blev monterad och glad som bara en italienare på genomresa i USA kan bli så satte han sig i blen och startde den!
Bilen spann som en katt så han tackade och betalade och körde iväg. Men efter 500 meter så tvärstannade bilen och började att backa! Efter 500 meter så stannade bilen igen och började köra framåt igen i 500 meter. Sur och arg som bara en italienare på genomresa i USA kan bli så gick han in till bilskrotaren och undrade vad det var för en motor som han hade monterat i hans Fiat 500. -Den,sa bilskrotaren,det var en torkarmotor från Chevrolet Impala :)

Annons:
sissie
10/4/12, 9:42 PM
#1

Så det kan gå då!! Skrattande

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[peter54]
10/11/12, 7:28 PM
#2

Haha, den var skoj. Jag har en annan rätt kul bilhistoria, men den har inga jänkare med. Kanske kan den få dispens ändå?

En Audi Quattro hade blivit stoppad i gränsövergången till Tjeckien och tullaren stack in huvudet i bilen och räknade de som satt i den. -"Ni är för många", sa tullaren. -"Vadå för många", svarade killen som satt vid ratten. -"Jo ni är fem och ni får bara vara fyra", sa tullaren. _"Varför det?", frågade föraren. -"Det står quattro på bilen". -"Äh lägg av, ni kan inte mena allvar, hämta din chef, vi vill tala med honom. -Nej det går inte" sa tullaren, "han är upptagen där borta med en Fiat Uno".

Skrattande

sissie
10/13/12, 1:12 PM
#3

Snacka om att ta det bokstavligt!! HAhahaha!!Skrattande

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Upp till toppen
Annons: